Followers

Jom tgk ada apa kat sini

Wednesday, March 4, 2009

nasik goreng kampung

ermm dh byk hari sgt2 x membebel kt sini, bz la, pastu lak line intenet yg sengal smnjk dua menjak ni, lagi la btmbah malas nk masuk sini.
hurmm aku ni x tau la knape mls bebenor skang ni, mlm2 tdo lmbt, bangun awal pagi siap2 kan dalink g keje, lps dalink g keje terus tdo pastu sayup smpai kul 12 kul 1 br nk celik mata, pastu mula la kelam kabut nk buat tu nk buat ni huhuhu, buruk beno perangai, kalah org bujang hahahha
syndrome ni biasa blakau kalo lama x balik kampung, mmg dh lama sgt aku x blk kg, kalau blk kg lps subuh x tdo dh, mlm2 tdo awal sblm kul 12 dh lena, pastu bila main sini balik lekat la tabiat ni dlm sebulan dua, kalo dh lama2 sgt x balik kg plk lps tu jadi plk la tabiat udoh, mcm skang ni dlm mood tabiat udoh hahahha

sib baik aku skang ni tgh dietkan diri, kalo tak maunya bgn tdo kebuluran hehheh.. aku diet ni atas nasihat doktor, doktor nasihatkan aku turun 1 kilo sebulan, alhamdulillah stkt ni bjaya dh, tapi kan yg aku pelik sgt2 ms timbang mmg turun kilo byk sgt tapi aku rasa bdn aku ni x kurus2 pun, kecik tang mana pun aku x tau, walaupun hari2 dalink puji aku dh kurus ckit tapi aku tau dia saje je nk bagi smgt utk aku x mo aku fedup, tenkyu sgt2 my dalink sntiasa melayan karenah binimu yg kdg2 agak sedikit mental, sayang abg sgt2 muahhhh, nnti sayang masak apa je yg abg nk, request je tau, hehehhehe
tapi aku x kisah sgt bab2 tu, yg penting berat aku turun, kdg2 sian gak kt dalink aku neh, dgn dia2 skali x mo mkn, tapi aku ttp masak gak utk dia, aku tau dia mmg btul2 nk bagi smgt kt aku utk turunkan berat,

sbnrnya doktor nasihat aku utk kurus sbb kolestrol lebih dlm badan aku, x pe la aku x kisah pun apa sbbnya yg pnting aku sihat tanpa sbrg penyakit, lagipun usia smkn meningkat ni lbh baik aku jaga awal2 sblm apa2 penyakit dtg, moga2 sntiasa sihat hndaknya amin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Photobucket