Followers

Jom tgk ada apa kat sini

Wednesday, June 8, 2011

Better Late Than Never

Wahhh tajuk cam best je kan hahaha, citer ni blaku dlm mggu lps... pepagi lagi darling ajak pegi kL, dia kata nk pegi carefour nk g sebei home appliance, tgk2 dia bwk aku pigi loyat, aku igt dia nk gi beli brg2 komputer, skali bwk aku msk blukiub, igt nk settle bil ke hape, x smpt nk tangkap apa dia ty kt bdk cs tu.. yg aku dgr ujung2 bdk tu ckp pavilion.. aku ty daling knape?? dia kata ada la ada la.. hurmm kompius gak aku ni, tadi kata nk gi carefour bwk pegi loyat pastu smpai loyat kna pegi pavi plk.. so smpai kat pavi terus dia pegi celcom blue cube, aku follow je la, tetiba je aku dgr perkataan IPHONE 4.. owh is it real??? aku kompius nape plk pakcik ni ty aipong, baru je beli blackberry x smpai 6 bulan x kan nk tukar aipong plk.. so aku wt x tau je la smbil2 mengharap aku yg dapat iphone tu, yeahhhh ramalan ku benar belaka , bdk tu bagi satu kertas keras ada psl2 pakej yg celcom sambil berkata yg putih x de hitam je, so incik daling ty aku cmane aku pun buat2 muka terkejut kunun2 mcm x pecaye la tapi dlm hati, menyanyi berbunga riang tau...aku pun jwb x kisah mana2 pun hahahaha, pastu incik daling ckp haa pilih la nk yg mana satu... so aku pun pilih pakej yg termurah ler 16gb punye, pastu dia ckp knape ambik yg ni, ambik yg 32gb tambah rm300 lagi... hurmm aku pun menganggukkan aje la... ms tu mulut x leh nk ttup senyum lebar je hahahahaha...

so cs tu mintak no ic ngn no hp aku, tukar dr pakej lama ke pakej IPHONE 4.. pastu cs tu suh kami duduk & tunggu, laki aku pun cakap hari tu kata nak iphone kan, aku pun sengih2 je la sambil berkata TERIMA KASIH dgn nada yg sgt lemah lembut baik sopan santun dan menggoda persis seorang isteri mithali. Dlm x smpai stgh jam semuanya selesai.. aku pun tersengih2 x leh nk ttup mulut, perut yg lapar pun dh jadi kenyang.. terus ajak darling balik, padahal sblm smpai blukiuh memacam tempat nk singgah kt pavi, nk beli sticky la nk singgah kt kiosk beg la, kiosk itu la ini la, nk makan rest jepun la memacam semua kensel sbb dh dpt iphone 4 hahaha.








TERIMA KASIH BANYAK2 YER DARLING

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Photobucket