Followers

Jom tgk ada apa kat sini

Wednesday, February 3, 2016

Bayi Pra Matang (29 minggu) dan Transfer Factor






Schzwan Lutfee bin Shaiful dilahirkan tidak cukup bulan iaitu pada usia kandungan 29 minggu pada 22 April 2012 yang lalu..berat baby Schzwan pada ketika itu hanyalah 805gram..dan beliau perlu dimasukkan ke dalam inkubator sehingga beratnya mencecah 1.5kg..

baby Schzwan diberikan oleh ibu bapanya En Shaiful dan Puan Laila TRANSFER FACTOR ADVANCE yang dicampur dengan susu dan diberikan melalui tiub sepanjang tempoh beliau di dalam inkubator tersebut..dalam tempoh sebulan lebih, beratnya telah mencecah 1.5kg dan dikeluarkan dari inkubator setelah tahap kesihatannya sangat memuaskan.

Walaupun lahir sebagai bayi pra matang, namun keadaan kesihatan baby Schzwan jauh sangat memberansangkan kerana seperti yang biasa kita ketahui, sistem imun bayi pramatang lebih lemah dan mudah dijangkiti penyakit.  Sehingga hari ini (02 April 2013), walaupun umurnya hampir genap 1 tahun, namun amat menakjubkan kerana beliau tidak pernah langsung lagi menghadapi sebarang masalah demam, batuk ataupun selsema walaupun sering di bawa keluar ke kawasan awam.

Subhanallah..kuasa Allah dengan Transfer Factor sebagai asbab terbaik kurniaanNya..secara saintifiknya Transfer Factor telah dibuktikan tiada kesan sampingan dan selamat walaupun untuk bayi baru lahir..dan salah satu buktinya baby Schzwan yg diberikan Transfer Factor sebaik sahaja lahir masih terus membesar dengan sempurna dan jauh lebih sihat berbanding bayi seusianya mahupun bayi2 pramatang lain..syukur alhamdulillah..

transferfactorstoremalaysia.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Photobucket