Followers

Jom tgk ada apa kat sini

Friday, April 17, 2009

oh nooo

bakpo aku ni dh 3-4 hari rasa sgt2 malas, seme malas nk buat nk makan malas, dh 3-4 hari x makan nasik ni, nk makan malas.. nk tdo pun malas nk kemas rumah malas nk kencing berak pun rasa malas nk gi toilet..kna nyakit gapo dia tau, malas dan malas dan malas....
nk buat semua bnda mcm x de mood je, daling dh bising2 sbb x mo makan, dia dh kesian kt aku agaknye, dia tapau makanan utk aku dr smlm lagi, aku mkn satu suap terus x nk, dia jgk yg habiskan.. tghari td pun dia tapau je utk aku tapi x mo makan, mkn ckit je tiba2 putus selera... tu ada lagi kat dlm polisterin.. macam2 dia ty aku nk makan apa tp x de apa pun yg aku nak, seme mknn rasa x best je, ermm nk kata demam sihat walafiat je, nk kata susah hati langsung tidak, happy sehappynye ni knape la ye...

malas dh ni nk sambung tulis ni hihihih

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Photobucket