Followers

Jom tgk ada apa kat sini

Friday, May 8, 2009

Aku dan bintang

aku x perasan pun lagu ni ada dalam pc aku, lps dgr lam citer intan aku try la search, rupa2nya lagu ni peterpan yang nyanyi, try2 search lam pc ada lagu ni upe2 nye hihihihi,




Peterpan - Aku Dan Bintang

Lihat ke langit luas
Dan semua musim terus berganti
Tetap bermain awan
Merangkai mimpi dengan khayalku
Selalu bermimpi dengan hariku

Pernah kau lihat bintang
Bersinar putih penuh harapan
Tangan halusnya terbuka
Coba temani dekati aku
Selalu terangi gelap malamku

(Korus)
Dan rasakan semua bintang
Memanggil tawamu
Terbang ke atas
Tinggalkan semua
Hanya kita dan bintang

Yang terindah
Meski terlupakan dan
Selalu terangi dunia
Mereka-reka hanya aku dan bintang

lirik source : http://kotaklirik.blogsome.com/category/peterpan/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Photobucket