Followers

Jom tgk ada apa kat sini

Sunday, May 17, 2009

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru kepada semua2 guru saya yang pernah mengajar saya dari pra sekolah sampai ke menara gading, saya tidak dapat membalas jaik baik anda semua yang tidak jemu2 mengajar dan membimbing saya menjadi seorang yang berguna di dunia dan akhirat

Taski Nurul Hidayah Tanah Merah Kelantan (1985)
Sek Ren Keb Sri Suria (2) Tanah Merah Kelantan (1986-1991)
Sek Men Ugama (A) Kerajaan Kelantan Tanah Merah Kelantan (1992-1997)
Uitm Arau Perlis(1998-1999)
Uitm Machang Kelantan (1999-2002)

Semoga Allah membalas jasa baik dan keikhlasan cikgu/ustaz-ustazah/encik-cik-puan-prof semua, saya doakan kesejahteraan anda semua di dunia dan akhirat

TERIMA KASIH CIKGU

tak lupa juga untuk semua kawan2 yg jadi cikgu, semoga ikhlas dalam menjalankan tugas,


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Photobucket