Followers

Jom tgk ada apa kat sini

Monday, July 11, 2011

Semak Kemasukan PLKN Siri 9/2012

Assalamualaikum semua
Wah wah plkn datang lagi, mulai hari ni 11/7/2011 sesiapa yg rasa terlibat tu boleh la setat menyemak status kemasukan di laman web nye :

Laman Sesawang Rasmi Khidmat Negara

atau melalui sms

PLKN semak xxxxxxxxxxxx
(sila isi no kad pengenalan tang huruf x tu ye)
hantar ke 15888

sesape yg terpilih tahniah & jgn mengelat tau nnti kena denda, dan sesungguhnya sapa yg x nak gi memang rugi besar, dapat elaun beb, sapa nk bagi duit kt kita senang2, banyak tu rm450, pergi jgn niat satu beban, positifkan minda, pergi utk menjalankan tanggungjwb sebagai seorang warganegara yg prihatin... ehh ehh terskima plk.. nnti kt sana leh jumpa kwn ramai, banyak benda boleh belajar kt sana, zaman kak aurora dulu x de khidmat2 negara ni, kalau ada mmg kompem kak aurora nk pegi, nnti macam2 aktiviti ada kan kt sana, kalau tak caya tanya org yg dh pernah pergi msti dia ckp bestt
ok le panjang plk bebel hihihihi, GOOD LUCK ye


Klik sini untuk memenangi :
iPad 2, Canon EOS 550D, HTC Desire, barangan eksklusif Churp Churp dan sepasang tiket movie

4 comments:

Cik.Tedy said...

ayuh!!! ayuhhh!!! kite kew plkn..hehehe...=D

Azreen Shafila Abdullah said...

sy dah anta msj td..mmg lmbt eh die rply?

*bkn sy punye..adk punye :)

AuroraChenta said...

@Cik Tedy : moh la kite

@Azreen : aa ah mmg lmbt msg dia, kekadang tu anta belah pagi malam br sampai.. ramai sgt kot hehe

eiyzniey said...

oh yaaaa...hmm..nasib baik nini xdpt..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan

Photobucket